Cusomer Support Area

The rightful owner of ScanMaster-ELM, ScanMaster-ELM OEM and ScanMaster-ElmScan software licenses can update your software free of charge to the new 6.0 (or higher if available) version. To get update, it is necessary to register on this support page and then you can request a CD-key for the new version by entering your current license information. Within 48 hours you will receive a reply from us.


Please enter your old registration data
Product


Your first and last name


Install Code (only ScanMaster-ELM) or
OBDLink Serial Number (see label on the OBDLink device) or
"OEM" (for ElmCan/ElmCanII devices)


Product registration key:

Please register and login to submit this form. If you are already logged in, but see this message, then please refresh the page in your browser - you get the old copy from cache displayed.


Welcome to WGSoft.de customer support area!

On the following pages we have created our Support section for you.

Our support section is intended to assist you in setting up, activating and updating your WGSoft product.

Click above on "MY ACCOUNT" to login or register.

Please note: The login details of our other sites are not valid here, and a new registration is required.

Login now and you'll be able to:

  • Register the products you already have
  • Get free updates to all WGSoft.de programs using a convenient intuitive interface
  • Save time in case you need to get Support services

If you still have no account, then please click on "Create an account" and fill out registration form.

Software Aktivieren

Software Activation

 

Die meisten unsere Software-Produkte erfordern eine Aktivierung. Registrieren Sie sich auf dieser Seite, um ihre Softwarelizenz zu aktivieren. Oder loggen Sie sich ein, falls Sie bereits registriert sind.

Updates Herunterladen

Software Activation

 

Aktuelle Software Versionen stehen rum um die Uhr für alle registrierte Produkte in dem Kundenbereich zum Download bereit. Auch zusätzliche und kostenlose Produkte sind dort zu finden.

Tresor

Software Activation

 

CD verloren? Registrierungs-Key nicht mehr auffindbar? Alles kein Problem. Alle Dateien, die zu dem Produkt gehören und alle Aktivierungen werden Online für Sie aufbewahrt und sind immer griffbereit.

Bevorzugter Support

Support

 

Registrierte Kunden, die ihre Anfrage über den Support-formular in dem Kundenbereich absenden, erhalten von uns bevorzugten Support in deutscher oder englischer Sprache.

   
You are here: Home Cusomer Support Area

Support Center

Sie erreichen uns unter:

  • Tel.: 05223 491234 (Mo., Mi., Fr. 10-18 Uhr)
  • Fax: 05223 491235
  • Email: JLIB_HTML_CLOAKING
  • Website: www.wgsoft.de
   
Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.
More information Ok